UZCARD

Bank kartalari

UZCARD
Valyuta:
UZS
Depozit:
yo'q
Bank komissiyasi:
50 000 sum

XIZMAT TURI

TO'LOV MIQDORI

1

A) Bank mijozi, ish haqi loyihasi ishtirokchisi bo'lgan mijozlar uchun ish haqi, pensiya, nafaqa, aliment va stipendiya uchun bank kartasini emissiya qilish, bank tomonidan bank kartasi shikastlangan bo'lganda yangilash;
B) Pensionerlarga emissiya qilingan bank kartasi texnik ishdan chiqqanda, yo'qolganda, amal qilish muddati o'tganda yangilash
(yil davomida bir marta)

bepul

2

A) Jismoniy shaxsga yangi bank karta emissiya qilish hamda texnik ishdan chiqqanda/yo'qolganda yangilash;
B) Amal qilish muddati o'tganda yangilash (amal qilish muddati 5 yil)

50 000 so'm;

3

Ipoteka-bank tizimida emissiya qilingan bank kartasiga naqdsiz shaklda mablag'lar kirim qilish

bepul

4

Bank tomonidan o'rnatilgan to'lov terminali (bank/BXM kassasi) orqali milliy valyutadagi bank kartalaridan naqd pul yechish

1 foiz


Har bir karta egasi uchun bank maxsus bank hisobraqam ochadi. Ushbu hisobvaraqda kartochka egasi o‘z ixtiyori bo‘yicha foydalanishi mumkin bo‘lgan pul mablag‘lari saqlanadi. Kartochka ushbu hisobvaraqdan foydalanish uchun o‘ziga xos “kalit” hisoblanadi. Kartochkasiz ushbu hisobraqam bo‘yicha birorta ham amaliyotni amalga oshirish mumkin emas.

Mikrochip — kartochka sohibi to‘g‘risidagi ma’lumotlar, PIN kodlar va kartochka bilan amalga oshirish uchun foydalaniladigan boshqa ma’lumotlarni o‘zida shifrlangan ko‘rinishda saqlovchi moslama.

PIN kodlar — bu faqat kartochka sohibiga ma’lum bo‘lgan parollar. Ulardan kartochka Egasi karta bo‘yicha amaliyotlarni tasdiqlash uchun foydalanadi. PIN kodlarning ikki turidan foydalaniladi: PIN №1 — mablag‘ni kartochkaga kirim qilish uchun, PIN №2 — mablag‘ni harajat qilish uchun parol.

PIN №1 va №2 — 1 dan 8 tagacha xonali raqamgacha bo‘lgan koddan iborat bo‘lishi mumkin. Bank tomonidan 4 tadan kam bo‘lmagan raqamdan tashkil topgan parollarni o‘rnatish tavsiya qilinadi. Siz o‘z ixtiyoringiz bo‘yicha PIN kodlarni o‘zgartirishingiz mumkin. Buni infokiosklar, terminallar hamda Ipoteka-bank filiallarida amalga oshirish mumkin.

Karta yo‘qolgan taqdirda nima qilish kerak?

Karta o‘g‘irlangan yoki yo‘qotilgan hollarda qisqa muddatda telefon orqali yoki karta yo‘qotilganligi to‘g‘risidagi ariza bilan bankka murojaat qiling.

Ehtiyotkorlik choralari

  • kartani jismoniy shikastlanish (buklash, tushib ketishlar kabilar)dan ehtiyot qilish;
  • kartaning plastik asosini, ayniqsa, mikrochip joylashgan joyni deformatsiyalarga duchor qilmaslik;
  • kritik haroratlar ta’siriga qo‘ymaslik;
  • kartaga namlik va suyuqliklar, yemiruvchi plastik va tekstolitlar tushishidan ehtiyot qilish;
  • mikrochipni statik va elektr kuchlanishi ta’siridan ehtiyot qilish;
  • kartochkadan faqat ko‘zlangan maqsadda foydalanish.


Ipoteka-Bankning debet kartasi – bu zamonaviy va qulaydir!

Plastik karta bilan birgalikda Siz quyidagilarga ega bo‘lasiz:

  • hisob-kitoblarning xavfsizligi va pul mablag‘larining saqlanishi;
  • hisob-kitoblarni amalga oshirishda kupyuralarni sanashga sarflanadigan vaqtni tejab qolish;
  • o‘zingiz bilan katta hajmdagi naqd pul pachkalarini ko‘tarib yurish zaruriyatining yo‘qligi;
  • hisob-kitoblardagi aniqlik;

Ular tufayli Siz quyidagilarni amalga oshirishingiz mumkin:

  • savdo-xizmat ko‘rsatish tarmoqlarida (terminallar mavjud bo‘lgan joylarda) vositachilik haqi olinmagan holda tovarlar va xizmatlar uchun to‘lovni amalga oshirish;
  • barcha turdagi kommunal xizmatlar uchun to‘lovni amalga oshirish;
  • avtomobillarga yoqilg‘i quyish shoxobchalari xizmatidan foydalanish;
  • uyali va shahar telefon aloqasi hamda internet provayderlarining xizmatlari uchun to‘lash;
  • boshqa istalgan tashkilotlar va korxonalarning hisobrakamlariga to‘lovni amalga oshirish;
  • Ipoteka-Bank filiallarida vositachilik haqi olinmagan holda kartadan mablagni naqdlashtirish;

Karta olish uchun quyidagilar zarur:

  • Bank filialida ariza shaklini to‘ldirish (pasportning bo‘lishi shart);
  • shartnomani imzolash.

On-line maslahatchi
Qo'ng'iroqni buyurtma qilish